« 祈り | メイン | From Lee Ritenour »

2011年3月17日 (木)

From Nathan East

Rockyです。

今回の大地震の後に、ありがたいことにたくさんの海外ミュージシャンよりメールが届きました。このblogにそのメッセージを載せることで、被災地の方を含むどれだけ多くの方々に届くかはわかりませんが、彼らの気持ちをありがたく頂戴し、メッセージを紹介させて頂きたいと思います。訳が不十分なところがあるかもしれませんが、ご容赦ください。

My thoughts and prayers go out to all the people of Japan.  After more than sixty visits to your wonderful country, I feel a strong connection with you that runs deep in my heart.  You have endured many challenges in your culture and you will overcome these recent tragic events.  I am there for you as my own family and pray for you to get through this as quickly as possible.  With my enduring support and love,  NATHAN EAST

全ての日本の皆様が早く元気になられることを心からお祈り致します。かれこれ60回以上の訪問を経て、私は、皆さんと心の深い部分での強いつながりを感じています。 皆さんは、これまでもたくさんの試練に耐えてきましたし、今回の一連の災害を乗り越える力があると思います。

私は皆さんの側にいます。皆さんがこの難局を一刻も早く乗り切るために私は祈ります。変わることのない私の支援の気持ちと愛をこめて。 ネーザン・イースト

Nathan1

Nathan East